• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,4%5 520,66
  • DOW 30−1,28%40 819,9
  • Nasdaq −2,02%17 291,86
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,54
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,4%5 520,66
  • DOW 30−1,28%40 819,9
  • Nasdaq −2,02%17 291,86
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,54
  • 09.10.17, 22:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuula: Eesti ettevõtted saavad hindeks ühe ja seegi on avansiga

Äripäeva raadios käis külas analüütikaettevõtte Newbase kaasasutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik, kes rääkis, kuidas kaupmehed ei oska kasutada neid andmeid, mis neil klientide kohta on.
Raul Leppik
  • Raul Leppik Foto: erakogu
Raul Leppik räägib sellest, millised pärlid klientide ostuajaloos peituvad ja kuidas neid ettevõtte kasumlikkuse tõstmiseks paremini ära kasutada.
Teda saab kuulata ka 12. oktoobril Olümpia konverentsikeskuses toimuval suurandmete konverentsil „5% täiendavat efektiivsust“.
Intervjuud Raul Leppikuga saab kuulata alates 35.50.
 

Seotud lood

Uudised
  • 22.08.17, 10:57
Lauri Ilison: väärtus tekib tehnoloogia ühendamisel äriga
Ettevõtetes on väga palju andmeid, aga enamikke neist ei kasutata. Kasutatakse ainult seda osa, mis tundub kaugelt vaadates väärtuslik ja mis on kohe kättesaadav ning Excelisse kantav, lausub Nortali suurandmete ja masinõppe valdkonna juht Lauri Ilison.
Uudised
  • 26.09.17, 12:15
Raul Leppik: me ei tea oma klientidest tuhkagi
Analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik räägib sellest, millised pärlid klientide ostuajaloos peituvad ja kuidas neid ettevõtte kasumlikkuse tõstmiseks paremini ära kasutada.
  • ST
Sisuturundus
  • 25.02.25, 13:13
Altero: edukas ettevõte algab rahulolevatest töötajatest
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Finantsuudised esilehele