Zalando suurendab disainerbrändide hulka platvormil
Zalando Designeri ostudirektori Anaheta Metghalchi von Berenbergi sõnul arvatakse, et 2025. aastaks ostavad enamiku luksustoodetest milleenialid ja Z-põlvkond.
Euroopa juhtiv moe- ja elustiili digiplatvorm Zalando on tänavu sõlminud lepingu enam kui 50 brändiga, viies nende tooted 45 miljoni kliendini kogu Euroopas.
Rahastus on Eesti idufirmade edutegurite seas keskmisel kohal, selgus Tartu Ülikooli magistritöö raames tänavu kevadel läbi viidud intervjuust kümne siinse idufirma asutaja ja juhiga.
„Huvi kulla vastu üha kasvab, seda kinnitas meile mullune edukas rahastusvoor ning kasvav kliendibaas, kes näeb kullas tugevat konkurentsi nii aktsiatele kui võlakirjadele," ütles Raudberg.
Tööde ja teenuste tellimine läbi digiplatvormide lammutab väljakujunenud mudelit, kus enamiku tööde tegemisel on mitu vaheltkasuvõtjat, mis muudab töö kalliks ja kahandab töömeeste sissetulekut.
Eesti Panga ja Euroopa Investeerimispanga (EIB) ühisseminaril esinenud Eesti Panga president Madis Müller, rõhutas, et Eesti konkurentsivõime säilitamiseks tuleb ettevõtjatel rohkem investeerida innovatsiooni ja teadusesse.
Eesti ja kogu Baltikumi suurim kasutatud autode jaemüüja AS Longo Group pakub kõigis kolmes Balti riigis võlakirju summas 10 miljonit eurot, mille aastane fikseeritud intressimäär on 10% ja tähtaeg kolm aastat. Võlakirjade märkimisperiood kestab kuni 25. novembrini ning on avatud nii jae- kui ka kutselistele investoritele.