Coop Pank hakkas pakkuma võimalust laenutaotluste esitamisel kasutada töökoha ja sissetuleku andmete edastamiseks Maksu- ja Tolliameti andmeid, mis muudab laenu taotlemise mugavamaks ja klient saab vastuse kiiremini.
Coop Panga erakliendi tarbimisfinantseerimise äriliini juht Rasmus Heinla selgitas, et uus lahendus võimaldab Coop Pangal teha laenu taotleva kliendi nõusolekul Maksu- ja Tolliameti andmebaasi automaatse päringu tema töötasu ja muid sissetulekuid puudutava info saamiseks. „Sellisel juhul pole kliendil vaja esitada laenu taotlemisel täiendavaid dokumente oma töötasu kohta ning saame anda kiirema vastuse, kas küsitud laenusumma on jõukohane. Klientidel pole siiski kohustust selliste automaatpäringute lubamiseks,“ lausus Heinla.
Seotud lood
Coop Pank muudab eraklientide hinnakirja ja kaotab alates 20. maist väikelaenu lepingute ennetähtaegse tagastamise tasu, mis seni ulatus 1 protsendini laenusummast.
Coop Pank tõi turule faktooringuteenuse eesmärgiga pakkuda ettevõtetele võimalust finantseerida oma klientide müügiarveid, pakkudes neile pikemaid maksetähtaegasid ning seeläbi parandada oma rahavoogusid ning suurendada konkurentsivõimet.
Finantsjuhtide ja raamatupidajate töö on täis väljakutseid: palju tabeleid, rohkelt andmeid, vajadus täpsete ja õigeaegsete aruannete järele ning palju korduvaid ülesandeid, mis nõuavad tohutult aega. Power Platform pakub neile väljakutsetele lahendust, võimaldades automatiseerida igapäevaseid protsesse, standardiseerida aruandlust ja luua dünaamilisi aruandeid.