Coop Pank tõi turule faktooringuteenuse eesmärgiga pakkuda ettevõtetele võimalust finantseerida oma klientide müügiarveid, pakkudes neile pikemaid maksetähtaegasid ning seeläbi parandada oma rahavoogusid ning suurendada konkurentsivõimet.
Coop Panga juhatuse liige Hans Pajoma märkis, et panga klientidel on olnud faktooringuteenuse vastu suur huvi: „Teenuse arendamisel võtsime arvesse klientide soove ja vajadusi. Faktooringuga tahame aidata oma klientidel olla senisest konkurentsivõimelisemad ning äriliste eesmärkide saavutamisel edukamad.“ Coop Panga uus teenus võimaldab ettevõtjatele paindlikku ja tegelikule müügimahule vastavat lisafinantseerimist. „Nii saab ettevõte ära kasutada müügivõimalused, mida ei suudeta finantseerida omavahenditest või teiste finantseerimistoodetega. Meie faktooringuteenus on suunatud Eestis tegutsevatele ettevõtetele, mille äri iseloomustavad pikad maksetähtajad,“ selgitas Pajoma. Tingituna tänasest Covid-19 viirusega kaasnenud kriisist on ettevõtetel rohkem kui kunagi varem vaja tagada kontroll oma rahavoogude üle ning olla likviidne. „Usume, et suudame oma faktooringulahendusega olla abiks paljudele ettevõtetele,“ täiendas ta.
Seotud lood
Finantsjuhtide ja raamatupidajate töö on täis väljakutseid: palju tabeleid, rohkelt andmeid, vajadus täpsete ja õigeaegsete aruannete järele ning palju korduvaid ülesandeid, mis nõuavad tohutult aega. Power Platform pakub neile väljakutsetele lahendust, võimaldades automatiseerida igapäevaseid protsesse, standardiseerida aruandlust ja luua dünaamilisi aruandeid.