Naljakas mõelda, aga kuna meie mõtted ja tegevused on vähemalt 95% ulatuses samad, mis eelneval päeval, on inimeste käitumismustreid väga lihtne ennustada. Neid teadmisi saab aga väga edukalt ära kasutada ärilises tegevuses.
- Microsofti andmeplatvormi ja tehisintellekti valkdkonna juht Dmitry Turchyn räägib konverentsil sellest, kuidas andmete abil äri ja elu muuta. Foto: pixabay.com
Tehnoloogiad, mis tänast digitaalset transformatsiooni toidavad, on olemas olnud kümneid aastaid. Praegu on aga just see aeg, kus nende tehnoloogiate kasutamine päris maailma projektide jaoks on muutunud majanduslikult tõhusaks ja piisavalt lihtsaks, et kasutada neid peaaegu igas äri valdkonnas – turundusest tootmise ja klientide teenindamiseni.
See muudab andmed peamiseks väärtust loovaks varaks, mis ei mõjuta vaid kulusid ja tulusid, aga ka strateegilisi toote- ja turule sisenemise otsuseid.
Kuidas hoida kokku müügitegevusel? Kuidas optimeerida kasumlikult? Kuidas kasutada kliendiandmeid tulemuslikult ära turunduses? Need on küsimused, millele finantsjuht peaks juba praegu oskama vastata. Algoritmid on ammu olemas, neid tuleb kasutama hakata!
Kuidas seda aga teha, räägime 12. oktoobril toimuval
suurandmete konverentsil.
Aitame teil leida üles need viimased 5% efektiivsust, mis muidu võib olla kahe silma vahele jäänud, ja saadame teid koju tegevusplaaniga, kuidas kohe andmetest kasu lõigata.
Kohe registreerides saate konverentsile tulla veel soodsaima hinnaga
199 €+km. Registreeri
SIIN. Soodushind kehtib ainult veel täna, 31. augustil.
Konverentsil saate kuulata:
Kuidas andmete abil äri ja elu muuta?- (inglise keeles)
Dmitry Turchyn, Microsofti andmeplatvormi ja tehisintellekti juht Kesk- ja Ida-Euroopas
Tehnoloogiad, mis tänast digitaalset transformatsiooni toidavad, on olemas olnud kümneid aastaid, kuid just praegu on aeg, kus nende tehnoloogiate kasutamine päris maailma projektide jaoks on muutunud majanduslikult tõhusaks ja piisavalt lihtsaks, et kasutada neid peaaegu igas äri valdkonnas – turundusest tootmise ja klientide teenindamiseni. See muudab andmete, aga ka andmeteadlase rolli organisatsioonis, muutes need peamiseks väärtust loovaks varaks, mis ei mõjuta vaid kulusid ja tulusid, aga ka strateegilisi toote- ja turule sisenemise otsuseid.
Kas robotid teevad paremaid juhtimisotsuseid?
Andres Kukke, Infovara ärianalüüsi juhtivkonsultant
Kuidas andmeanalüüs (nii suur- kui ka väikeandmete) aitab meil aru saada, millised meie mõttemudelid ärist vajaksid väljavahetamist ? Kuidas luua algoritme (mudeleid), mis teevad meie otsused nutikamaks? Kuidas visuaalses keeles esitatud juhtimislauad (dashboard’id) muudavad meie arusaamist ärist?
Kuidas on Tele2 andmete abil äri edendanud?
Argo Virkebau, Tele2 Eesti tegevdirektor
Millised suurandmed on kasulikud ja kuidas neid kasutada? Mida teha olukorras, kus andmete kogumine ja analüüs on kallimad, kui nendest tekkiv väärtus? Näited edulugudest ja läbikukkumistest.
Kuidas erinevad andmeallikad loovad täiendväärtust?
Mart Mägi, Statistikaameti peadirektor
Kuidas statistikaamet täna juba suurandmeid kasutab (registrite ristkasutus Eestis, EMTA andmed, Eleringi andmed jt)? Kuidas kavatseb statistikaamet neid andmeid ettevõtjatega lähiajal ja ka kaugemas tulevikus jagada? Kuidas saab ettevõtja riikliku statistika aluseks olevaid andmeid kasutada ja oma äritegevusega siduda?
Kuidas on Elisa end andmekaitsemääruseks ette valmistanud?
Allan Aedmaa, Elisa Eesti peajurist
Elisa kogemus, kuidas GDPRiks praktikas valmistuda, sh vastused küsimustele: Kuidas see massiivne regulatsioon ettevõttes töötajatele hõlmatavaks teha? Kes võiks teha ja kes peaks toetama? Kus on ettevõttes kliendiandmed? Mis tasemel GDPRi tarbeks arendusi teha? Mida ja kuidas GDPRiga seoses kirja panna? Kus on äri (big data)?
Diskussioon: kui kaugele võib isikuandmete kasutamisega minna?
Diskuteerivad statistikaameti juht Mart Mägi, Nortali suurandmete spetsialist Lauri Ilison, IIZI Kindlustusmaakleri tegevjuht Igor Fedotov ja advokaadibüroo TRINITI vandeadvokaat Karmen Turk.
Seotud lood
Ettevõtetes on väga palju andmeid, aga enamikke neist ei kasutata. Kasutatakse ainult seda osa, mis tundub kaugelt vaadates väärtuslik ja mis on kohe kättesaadav ning Excelisse kantav, lausub Nortali suurandmete ja masinõppe valdkonna juht Lauri Ilison.
Eestis on negatiivse kuvandi saanud termin Exceli-põhine juhtimine. Tegelikkuses ei ole andmepõhises juhtimises midagi halba, see ongi tulevik. Andmepõhine juhtimine peab aga tuginema võimalikult suurele andmekogumile, leiab ettevõtja Madis Lämmergas.
Järgmisel aastal kehtima hakkav määrus tähendab ulatuslikke kohustusi kõikidele isikuandmeid töötlevatele firmadele, nõuete rikkumine võib tuua kuni 20 miljoni euro suuruse trahvi.
Eesti ja kogu Baltikumi suurim kasutatud autode jaemüüja AS Longo Group pakub kõigis kolmes Balti riigis võlakirju summas 10 miljonit eurot, mille aastane fikseeritud intressimäär on 10% ja tähtaeg kolm aastat. Võlakirjade märkimisperiood kestab kuni 25. novembrini ning on avatud nii jae- kui ka kutselistele investoritele.