Tööandjad on otsinud koroonakriisis esmaseid kriitilisi lahendusi ja kasutanud maksimaalselt riigi abimeetmeid, kuid need on tähtajalised ja näiteks töötukassa puhul lõpevad need juuni lõpuga. Kas uues faasis võiksid appi tulla optsioonid, selgitasid vandeadvokaat Indrek Ergma ja advokaat Maris Alt advokaadibüroost PwC Legal Äripäevas.

- Indrek Ergma, Maris Alt. Foto: Erakogu
Eelmise suure kriisi ajal suhtusid paljud ettevõtjad tööjõukulude kärpimisse üsna agressiivselt ja nägid sageli lahendusena masskoondamisi. Kriisi möödudes pidid seega paljud tõdema, et töötajate lojaalsus on madal ja uute töötajate leidmine keeruline. Seetõttu tasuks tänase kriisi puhul põhjalikult kaaluda, kas koondamistele on olemas ka mõni hea alternatiiv, ning võita seeläbi hoopis töötajate suurem lojaalsus.
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.