Eakate inimeste, eriti meeleelundite võimete langusega inimeste jaoks, võib olla keeruline kasutada digitaalseid kanaleid, kus ei ole arvestatud nende vajadustega. Vananeva elanikkonna kontekstis on seega hädavajalik mõelda elektrooniliste platvormide kasutajasõbralikkusele.
- SEB innovatsioonijuht Kristina Lillo
Inimese ja arvuti interaktsiooni magistriprogrammi raames keskendus kolmest tudengist koosnev meeskond SEB digitaalses kanalis makse tegemise protsessile, viies läbi taustauuringu, ligipääsetavuse auditi ja intervjueerides SEB töötajaid ning eakaid kliente. Nad tuvastasid, et eakad kasutajad puutuvad maksevormi täitmisel sageli kokku segadusttekitavate valikuväljadega, mis viivad vale info sisestamiseni. Vastuseks kujundas meeskond uue liidese ja testis seda kasutajatega, et muuta lahendus ligipääsetavamaks.
Seotud lood
Finantsjuhtide ja raamatupidajate töö on täis väljakutseid: palju tabeleid, rohkelt andmeid, vajadus täpsete ja õigeaegsete aruannete järele ning palju korduvaid ülesandeid, mis nõuavad tohutult aega. Power Platform pakub neile väljakutsetele lahendust, võimaldades automatiseerida igapäevaseid protsesse, standardiseerida aruandlust ja luua dünaamilisi aruandeid.