Eakate inimeste, eriti meeleelundite võimete langusega inimeste jaoks, võib olla keeruline kasutada digitaalseid kanaleid, kus ei ole arvestatud nende vajadustega. Vananeva elanikkonna kontekstis on seega hädavajalik mõelda elektrooniliste platvormide kasutajasõbralikkusele.

- SEB innovatsioonijuht Kristina Lillo
Inimese ja arvuti interaktsiooni magistriprogrammi raames keskendus kolmest tudengist koosnev meeskond SEB digitaalses kanalis makse tegemise protsessile, viies läbi taustauuringu, ligipääsetavuse auditi ja intervjueerides SEB töötajaid ning eakaid kliente. Nad tuvastasid, et eakad kasutajad puutuvad maksevormi täitmisel sageli kokku segadusttekitavate valikuväljadega, mis viivad vale info sisestamiseni. Vastuseks kujundas meeskond uue liidese ja testis seda kasutajatega, et muuta lahendus ligipääsetavamaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.