Septembri alguses 200 000. kliendi verstapostini jõudnud kodumaine Coop Pank seab uue fookuse igapäevaselt arveldavate klientide arvu kasvule, pakkudes suurpankadest oma palga laekumise üle toovatele klientidele boonuseid.

- Coop Panga juhatuse liige, erakliendipanganduse juht Karel Parve Foto: Ardo Kaljuvee
Coop Panga juhatuse liige, erakliendipanganduse juht Karel Parve ütles, et kui igal kuuendal eestimaalasel on tänaseks Coop Panga arvelduskonto, siis aktiivselt arveldab seal hetkel umbes iga kolmeteistkümnes. „Paljudel on meie juures hoius, kodulaen või liising, aga on jäänud vanast harjumusest oma igapäevaste arveldusetega mõnesse vanasse suurpanka. Soovime julgustada kliente eelistama kodumaist panka ja hakata meie juures ka igapäevaselt arveldama, suunates esimese sammuna oma palga ja muud sissetulekud Coop Panka,“ sõnas Parve.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.