Suured keelemudelid on enamat kui ChatGPT-ga promtimise teel suhtlemine ja vastuste otsimine. Viise, kuidas tehisaru ettevõtte kasuks tööle panna on mitmeid.

- Outl1ne OÜ tegevjuht Olari Tõnison
“Mitte keelemudelid ei võta firmadelt tööd ära, vaid teised ettevõtted, kes keelemudelit edukalt kasutavad,” tõdes AI-toetatud lahendustele spetsialiseerunud tarkvaraarenduse ettevõtte Outl1ne tegevjuht Olari Tõnison. “Näeme, et tehisintellekt ajab jõudsalt juuri alla erinevates valdkondades. Samas leidub ka neid, kes suhtuvad tehisarusse pessimistlikult. Keelemudeli kasutamise põhimõtteline ja kiivas vältimine võib saada ettevõttele saatuslikuks,“ hoiatas Tõnison.
Tõnisoni tõi kolm praktilist näidet, kuidas ettevõtted on tehisaju kasutanud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.