Autor: Finantsuudised.ee • 22. juuli 2024

3 näidet, kuidas ettevõtted panid tehisaru oma äri kasuks tööle

Suured keelemudelid on enamat kui ChatGPT-ga promtimise teel suhtlemine ja vastuste otsimine. Viise, kuidas tehisaru ettevõtte kasuks tööle panna on mitmeid.
Outl1ne OÜ tegevjuht Olari Tõnison

“Mitte keelemudelid ei võta firmadelt tööd ära, vaid teised ettevõtted, kes keelemudelit edukalt kasutavad,” tõdes AI-toetatud lahendustele spetsialiseerunud tarkvaraarenduse ettevõtte Outl1ne tegevjuht Olari Tõnison. “Näeme, et tehisintellekt ajab jõudsalt juuri alla erinevates valdkondades. Samas leidub ka neid, kes suhtuvad tehisarusse pessimistlikult. Keelemudeli kasutamise põhimõtteline ja kiivas vältimine võib saada ettevõttele saatuslikuks,“ hoiatas Tõnison.

Tõnisoni tõi kolm praktilist näidet, kuidas ettevõtted on tehisaju kasutanud.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077