Suur osa finantsteadmistest tuleb Eesti inimestele kaasa kodust ning infojagajatena on saamas üha prominentsemaks arvamusliidrid sotsiaalmeedias, selgus Citadele panga uuringust.
- Citadele panga Eesti filiaali jaepanganduse juht Marina Hakiainen Foto: Rene Riisalu
„Küsitluse tulemustest selgus, et üleüldiselt ammutavad Eestis inimesed rahatarkust paljudest allikatest. Esikohal on siiski kodu ehk perekond. 37 protsenti vastanutest hindas, et just kodust on tulnud nende omandatud rahatakus. Järgmistel kohtadel on 33 protsendiga meedia ning 31 protsendiga kool,“ lausus Citadele panga Eesti filiaali jaepanganduse juht Marina Hakiainen.
Seotud lood
Eesti ja kogu Baltikumi suurim kasutatud autode jaemüüja AS Longo Group pakub kõigis kolmes Balti riigis võlakirju summas 10 miljonit eurot, mille aastane fikseeritud intressimäär on 10% ja tähtaeg kolm aastat. Võlakirjade märkimisperiood kestab kuni 25. novembrini ning on avatud nii jae- kui ka kutselistele investoritele.