Suur osa finantsteadmistest tuleb Eesti inimestele kaasa kodust ning infojagajatena on saamas üha prominentsemaks arvamusliidrid sotsiaalmeedias, selgus Citadele panga uuringust.

- Citadele panga Eesti filiaali jaepanganduse juht Marina Hakiainen Foto: Rene Riisalu
„Küsitluse tulemustest selgus, et üleüldiselt ammutavad Eestis inimesed rahatarkust paljudest allikatest. Esikohal on siiski kodu ehk perekond. 37 protsenti vastanutest hindas, et just kodust on tulnud nende omandatud rahatakus. Järgmistel kohtadel on 33 protsendiga meedia ning 31 protsendiga kool,“ lausus Citadele panga Eesti filiaali jaepanganduse juht Marina Hakiainen.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.