Pangandussektor on üks valdkondi, kus digilahendused arenevad kõige kiiremini ning tehisintellekti olemasolu ei ole tulevikulugu, vaid lahendus, mida pangad klientide teenindamiseks juba kasutavad.
Citadele eksperdid räägivad tehisintellekti funktsionaalsetest elementidest, mis aitavad tagada erinevaid pangaoperatsioone ning visandavad, millised on selle kasutusvõimalused lähiajal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.