Statistikaameti andmetel tarbijahinnaindeks tõusis märtsis võrreldes veebruariga 2,7% ning võrreldes eelmise aasta märtsiga 15,2%. Mulluse märtsiga võrreldes olid kaubad 13,7% ja teenused 18,1% kallimad, selgub värsketest andmetest.
Tarbijahinnaindeksit kergitasid enim suurenenud kulutused eluasemele ja transpordile. Näiteks aastaga kallines diislikütus poole võrra, ainuüksi viimase kuuga lausa veerandi jagu. Foto: Liis Treimann
Juba veebruaris teatas statistikaamet, et aastaga kerkis tarbijahinnaindeks 12 protsenti, siis moodustasid kogutõusust kolmandiku eluasemega seotud kulutused.
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.