Tarbijale elamuse tagamiseks ja ka sündmuskorraldaja toetamiseks on muutunud ka piletimüügiteenus – Piletilevi turule toodud piletikindlustus hoiab tarbijat ja loob positiivse fooni turu taastumiseks, teatas Piletilevi Groupi juhatuse liige Jaanus Beilmann.

- Praegusel ajal piletit ostes ei saa kindel olla, kas üritus toimub või kas saab sellele minna. Foto: LIIS TREIMANN
„Piletikindlustust ostetakse kõige enam piletitele, mis maksavad keskmiselt 40-eurot või rohkem. Suurema hooga kindlustatakse välisartistide kontserdipileteid – nt Måneskin, Placebo, LP, Passenger, Pet Shop Boys, Imagine Dragonsi sündmuse piletitest väga suur osa on kaetud ka piletikindlustusega. Viimasel kuul on samas suurenenud ka kohalike sündmuste piletikindlustuse arv, sest ajad on segased ning kindlustunnet on tarvilik juurde saada,“ nentis Beilmann.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.