• OMX Baltic0,21%276,07
  • OMX Riga−1,05%881,13
  • OMX Tallinn0,03%1 746,76
  • OMX Vilnius0,32%1 045,89
  • S&P 500−0,02%5 841,47
  • DOW 300,37%43 239,05
  • Nasdaq 0,04%18 373,61
  • FTSE 100−0,27%8 362,66
  • Nikkei 2250,18%38 981,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • OMX Baltic0,21%276,07
  • OMX Riga−1,05%881,13
  • OMX Tallinn0,03%1 746,76
  • OMX Vilnius0,32%1 045,89
  • S&P 500−0,02%5 841,47
  • DOW 300,37%43 239,05
  • Nasdaq 0,04%18 373,61
  • FTSE 100−0,27%8 362,66
  • Nikkei 2250,18%38 981,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • 14.06.21, 09:46

Uuring: tarbija on brändide suhtes usaldust kaotamas

Kuigi tarbijad üle maailma ootavad endiselt ettevõtetelt ja brändidelt kollektiivsesse heaolusse panustamist, kaasneb sellega arvestatav risk.
Inimesed ei muretse eriti, kui mõni bränd peaks poelettidelt kaduma, nad leiaksid kiiresti asenduse.
  • Inimesed ei muretse eriti, kui mõni bränd peaks poelettidelt kaduma, nad leiaksid kiiresti asenduse. Foto: Andras Kralla
Üle maailma ootavad tarbijad brändidelt läbipaistvust, ausust ning käegakatsutavat panust inimeste elu parandamiseks, kuid brändid ei paku seda piisavalt, selgus eelmise aasta sügisel läbiviidud Havasi uuringust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Finantsuudised esilehele