8. detsembril valiti Tartus toimunud ärifestivalil sTARTUp Day välja Eesti parim algfaasis idufirma, kelleks osutus hotellidele lisateenuste müümise platvormi pakkuv GuestJoy.
- Parima noore idufirma võitja GuestJoy ja teised nominendid. Foto: Saara-Nette Tõugjas
Parima algfaasis idufirma tiitliga kaasnes ka 160 000 euro suurune investeering Eesti äriinglite võrgustiku EstBan poolt.
GuestJoy tuli turule kolm aastat tagasi ning pakub nutitelefonide kaudu infot hotellide ja nende teenuste kohta.
„Ma arvan, et kõik on käinud kuskil spaahotellis ja proovinud broneerida mõnda protseduuri, aga kui saabuvad hotelli, juhtub selline olukord, et seda ei ole, see on välja müüdud või te saate selle alles check out'i päeval kell 9 ja see ei ole enam mugav. Mida me teeme, ongi see, et me ajastame seda, teil tekib võimalus kõik need protseduurid varem ära tellida ja kui te lähete hotelli, siis saate endale mugaval ajal neid tarbima minna,“ kirjeldas võiduideed GuestJoy kaasasutaja Annika Ülem.
Peale GuestJoy jõudsid finaali ka väiksematele ettevõtetele mõeldud reklaamigeenius Frank.ai, iseõppiv toidukordade planeerija Fitlap ja patsientide tervist pidevalt monitooriv Transformative.
Kokku kandideeris üle saja idufirma, mille hulgast valisid Angel Investment Programist osa võtvad investorid välja 12 kõige perspektiivikamat ideed ja meeskonda.
sTARTUp Day toimus teist aastat ja on oma 2500 osalejaga kasvanud Baltikumi suurimaks ärifestivaliks. Tänavuse festivali pealkiri oli „From Zero to Hero“.
Seotud lood
Investoritest koosnev žürii valis välja 12 parimat Eesti varajase faasi idufirmat, millel on suur potentsiaal saavutada rahvusvaheline edu. Järgmises voorus selgub neli parimat meeskonda, kes pääsevad edasi finaali. Eesti parim idufirma selgub 8.detsembril sTARTUp Day ärifestivalil.
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Hetkel kuum
Tagasi Finantsuudised esilehele