Eesti kaubandus-tööstuskoda ja Swedbank ootavad noori kuni 30aastaseid (k.a) Eesti ettevõtjaid kandideerima 5000 euro suurusele noore ettevõtja preemiale. Preemia ja aasta noore ettevõtja tiitli annab president Kersti Kaljulaid üle 5. oktoobril toimuval pidulikul Eesti ettevõtlusauhindade galal.
Eelmisel aastal pälvis aasta noore ettevõtja tiitli ja preemia Taxify OÜ asutaja ja omanik Markus Villig. Tema hinnangul oli konkursil osalemine igati põhjendatud. „Noore ettevõtja preemia annab alustavale juhile enesekindlust ja tugeva tunnustuse, mis aitab tulevikus kaasa nii töötajate kui ka klientide võitmisel,“ kinnitas Villig.
Noore ettevõtja preemia konkurss on mõeldud kuni 30aastasele (k.a) Eestis registreeritud ettevõtte omanikele ja juhtidele, kes on paistnud silma oma ettevõtte hea käekäigu kindlustamisel, oma toodete, teenuste või tehnoloogiate uuenduslikul kasutamisel ning kes juba ekspordivad või omavad ekspordipotentsiaali.
Aasta noore ettevõtja tiitel toob endaga kaasa hulgaliselt meediakajastusi, märkamist ja tuntust avalikkuses ning ettevõtlusringkondades. Lisaks loob see paremad võimalused oma äri veelgi edendada.
Kandideerimiseks tuleb 10. septembriks saata digitaalselt allkirjastatuna ankeet ja motivatsioonikiri e-posti aadressile [email protected]. Oma kandidatuuri võivad esitada ettevõtjad ise, nende töötajad, kliendid või erialaorganisatsioonid jt. Konkursile esitatud kandidaatide hulgast valib võitja välja korraldaja organisatsioonide ja ettevõtjate esindajatest koosnev komisjon. Preemiat rahastab Swedbank Eesti AS.
Noore ettevõtja preemia konkurss toimub juba kolmandat korda. 2015. aastal pälvis tiitli ja preemia Indrek Ulst ettevõttest Mooncascade OÜ, 2016. aastal sai tunnustuse Markus Villig ettevõttest Taxify OÜ.
Seotud lood
Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud ja endine startup-ettevõtja Alise Lezdina ütles Taxify äsjast rekordinvesteeringut kommenteerides, et Didi kui „Hiina Uberi“ investeering Taxifysse viitab sellele, et Didi organiseerib uut ülemaailmset Uberi-vastast rinnet.
Taxify alustas koostööd maailma suurima sõidujagamisteenust pakkuva platvormiga Didi Chuxing. Partnerlusega investeerib Didi Taxifysse ning toetab Eesti ettevõtte edasist kasvu Aafrikas ja Euroopas.
Ärianalüüs on dünaamiline valdkond, mis on pidevas arengus ja kohandumises muutuvate turutingimustega. Alustades lihtsatest näitajatest nagu müük, kliendid ja tooted, areneb analüüs sageli keerukaks ja informatiivseks tööriistaks, mis toetab ettevõtte strateegilist juhtimist. Kuidas aga tagada, et ärianalüütika kasulikuks osutub, töistes tegemistes vajalikuks abiliseks osutub ning lihtsalt andmete kogumiks ei muutuks?
Hetkel kuum
Tagasi Finantsuudised esilehele