Autor: Paavo Siimann • 29. mai 2024

Kuidas edukalt kommunikeerida nii häid kui kehvasid majandustulemusi

"Finantsuudised fookuses" saade toob kuulajateni põneva vestluse iduettevõtte Veriff kommunikatsioonijuhi Karita Salli ja kommunikatsioonibüroo Corpore juhi Janno Tootsiga. Arutame, kuidas tõhusalt ettevõtte majandustulemusi kommunikeerida ning jagame nii edulugusid kui ka õppetunde.
Paavo Siimann, Karita Sall ja Janno Toots.
Foto: Mai Kroonmäe

Saatejuht Paavo Siimann uurib ka, kuidas numbrid lugu rääkima panna, millised finantsteemad meediat enim huvitavad, kuidas meediasuhtlust ajastada ja milliseid võtteid kasutada sisekommunikatsiooni tõhustamiseks. Arutame ka erinevusi positiivse ja negatiivse alatooniga uudiste kommunikeerimisel. Kuna majandusaasta aruannete tähtaeg on lähenemas, jagame soovitusi ka selle suhtluskanali tõhusaks ärakasutamiseks.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077