"Finantsuudised fookuses" saade toob kuulajateni põneva vestluse iduettevõtte Veriff kommunikatsioonijuhi Karita Salli ja kommunikatsioonibüroo Corpore juhi Janno Tootsiga. Arutame, kuidas tõhusalt ettevõtte majandustulemusi kommunikeerida ning jagame nii edulugusid kui ka õppetunde.

- Paavo Siimann, Karita Sall ja Janno Toots. Foto: Mai Kroonmäe
Saatejuht Paavo Siimann uurib ka, kuidas numbrid lugu rääkima panna, millised finantsteemad meediat enim huvitavad, kuidas meediasuhtlust ajastada ja milliseid võtteid kasutada sisekommunikatsiooni tõhustamiseks. Arutame ka erinevusi positiivse ja negatiivse alatooniga uudiste kommunikeerimisel. Kuna majandusaasta aruannete tähtaeg on lähenemas, jagame soovitusi ka selle suhtluskanali tõhusaks ärakasutamiseks.
Kuidas edukalt kommunikeerida nii häid kui kehvasid majandustulemusi
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.