Ka kõige paremad varukoopiad ei suuda organisatsiooni digikriisi lävelt tagasi tõmmata, kui varundamise kõrval on unustatud tähelepanu pöörata reaalsele taastatavusele ehk sellele, kas keegi süsteemidest tehtud koopiaid ka päriselt kasutada oskab.

- Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun. Foto: Jake Farra
“Andmete varundamine ja andmete taastamine on küll omavahelt tihedalt seotud, kuid reaalsuses kaks väga erinevat asja. Esimene neist saab tihti sõita puhtalt automaatika peal – näiteks tehakse tervest ettevõtte andmebaasist igal õhtul kell kaheksa uus koopia – kuid teine nõuab keerulisi ärilisi ja tehnilisi protsesse, mis nõuavad etteplaneerimist, selget tegevuskava ning aeg-ajalt ka läbimängimist,” rääkis Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.