Küberturvalisuses pole pilt nii mustvalge – mida turvalisemaks midagi teha, seda raskem on seda kasutada; mida rohkem panustada kasutusmugavusele, seda rohkem tuleb järele anda turvalisuses. Seega peab iga ettevõte leidma selle kuldse kesktee kahe äärmuse vahel, mis päriselt antud olukorda sobib, räägib Elisa tehnoloogiaüksuse juht Toomas Polli.

- Elisa tehnoloogiaüksuse juht Toomas Polli. Foto: Jake Farra
Küberturvalisus ei ole asi iseeneses, vaid paljude väikeste sammude, otsuste ja lähenemiste koosmõjul saavutatud tulemus. Saavutatud tulemus ei tööta ka lülitina – tegin need kolm asja ja nüüd on mul küberturvalisus – vaid pigem on tegu skaalaga, mille näitajat iga otsus veidi ühele või teisele poole liigutab. See, kuhu näitaja lõpuks langeb, on aga iga organisatsiooni enda otsustada ning ihaldatud tulemus peab lähtuma sellest, mida on tegelikult vaja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.