Kuigi arvuliselt töötab pangas enim roboteid lihtsamate tehingute töötlemisel, on arenevaks suunaks ka robotite ja masinõppe kombineerimine, kirjutab SEB Balti kliendianalüüsi ja andmeteaduse juht Lennart Kitt.

- SEB Balti kliendianalüüsi ja andmeteaduse juht Lennart Kitt.
Iga ettevõtte kasv käib käsikäes võimega kohaneda tingimustega ja kasutada kaasaegseid võimalusi, sealhulgas tehnoloogiaid, mis võimaldavad protsesse digiteerida ja automatiseerida, suurendades seeläbi efektiivsust ja vähendades kulusid. Alustades juttu robotite potentsiaalsest abist, tuleb paljudel silme ette esmalt humanoid-robotid, kelle ülesanne on midagi füüsilist teha, kuid tarkvararobotid tulevad appi siis, kuid automatiseerimist vajavad (digitaalsed) tööprotsessid (robotic process automation ehk RPA).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.