Tiimide kohanemisvõime muutustes sõltub väga palju juhi enda valmisolekust muutusteks. Sellest sõltub ettevõtte edukus kriisides.
- Deloitte`i juhtivpartner Diana Rogerova Foto: Raul Mee
Kevadel jagas Pärnu Finantskonverentsil liidritele soovitusi muutustega toimetulekuks Deloitte`i Tsehhi juhtivpartner Diana Rogerova. Ka Deloitte`s otsivad nad lahendusi, kuidas muutustega toime tulla. Viimase aja kriiside valguses on töösuhetes väga palju muutunud, reaalsus pole enam sama, mis varem. Ka juhtimises tuleb arvestada, et midagi ei saa olema nii nagu oli enne. “Me ei tea ette, mida toob homne päev, veel vähem teame, mida toob tulevik,” tõdes Rogerova. Katkestused on uus normaalsus, millega on vaja toime tulla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Finantsjuhtide ja raamatupidajate töö on täis väljakutseid: palju tabeleid, rohkelt andmeid, vajadus täpsete ja õigeaegsete aruannete järele ning palju korduvaid ülesandeid, mis nõuavad tohutult aega. Power Platform pakub neile väljakutsetele lahendust, võimaldades automatiseerida igapäevaseid protsesse, standardiseerida aruandlust ja luua dünaamilisi aruandeid.